W przypadku zablokowania biletu komunikacyjnego należy wysłać prośbę o jego odblokowanie zgodnie z procedurą opublikowaną na portalu serwisowym systemu BeSTi@ (www.budzetjst.pl) w artykule
"Co mam zrobić, gdy mój bilet komunikacyjny został zablokowany?"
(www.budzetjst.pl/node/270)
znajdującym się w menu "Często zadawane pytania" (www.budzetjst.pl/faq) w sekcji "Komunikacja".
Po odblokowaniu biletu należy:
- zamknąć program BeSTi@ na wszystkich komputerach
- uruchomić system BeSTi@ na jednym komputerze i wykonać polecenie "Odzyskaj wiadomości"
- po zakończeniu odzyskiwaniu wiadomości należy w przypadku
- ponownego zablokowania się biletu komunikacyjnego jeszcze raz złożyć prośbę o odblowanie biletu wpisując jako powód "zablokowanie nastąpilo w trakcie odzyskiwania wiadomości"
- pomyślnego zakończenia zamknąć system BeSTi@ - od tej pory system jest gotowy do pracy w zakresie komunikacji, tj. odbierania i wysyłania paczek komunikacyjnych.