Regionalna Izba Obrachunkowa w Lublinie prowadzi następujące rejestry i ewidencje:
-
ewidencję korespondencji Izby - przychodzącej i wychodzącej,
-
rejestr skarg i wniosków,
-
rejestr aktów wewnętrznych Prezesa Izby,
-
rejestr opinii wydawanych przez składy orzekające Izby,
-
rejestr uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego,
-
ewidencję interpretacji i wyjaśnień,
-
ewidencję korespondencji z innymi krajowymi jednostkami organizacyjnymi,
-
rejestr uchwał Kolegium Izby,
-
rejestr kontroli przeprowadzonych przez Izbę,
-
rejestr spraw o naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Rejestry i ewidencje prowadzone są zgodnie z Zarządzeniem Nr 24 Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z 28 grudnia 2009 r. w sprawie ustalenia jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej i instrukcji archiwalnej.