W przypadku zablokowania biletu komunikacyjnego należy wysłać prośbę o jego odblokowanie zgodnie z procedurą opublikowaną na portalu serwisowym systemu BeSTi@ (www.budzetjst.pl) w artykule

"Co mam zrobić, gdy mój bilet komunikacyjny został zablokowany?"
(
www.budzetjst.pl/node/270)

znajdującym się w menu "Często zadawane pytania" (www.budzetjst.pl/faq) w sekcji "Komunikacja".

Po odblokowaniu biletu należy:

  1. zamknąć program BeSTi@ na wszystkich komputerach
  2. uruchomić system BeSTi@ na jednym komputerze i wykonać polecenie "Odzyskaj wiadomości"
  3. po zakończeniu odzyskiwaniu wiadomości należy w przypadku
    1. ponownego zablokowania się biletu komunikacyjnego jeszcze raz złożyć prośbę o odblowanie biletu wpisując jako powód "zablokowanie nastąpilo w trakcie odzyskiwania wiadomości"
    2. pomyślnego zakończenia zamknąć system BeSTi@ - od tej pory system jest gotowy do pracy w zakresie komunikacji, tj. odbierania i wysyłania paczek komunikacyjnych.